88-170 Pakość

ul. Rynek 4

Napisz do nas

um@pakosc.pl

Zadzwoń do nas

+48 52 566 50 24

Spółki kapitałowe z udziałem Gminy

 

Udział w związkach, stowarzyszeniach i innych organizacjach zrzeszających jednostki samorządu terytorialnego

 

  • Związek Miast i Gmin Nadnoteckich,
  • Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli,
  • Kujawsko-Pomorskie Samorządowe Stowarzyszenie „Salutaris”,
  • Kujawsko-Pomorskie Samorządowe Stowarzyszenia „Europa Kujaw i Pomorza”,
  • Stowarzyszenia Obszaru Prowadzenia Polityki Terytorialnej Powiatu Inowrocławskiego,
  • Stowarzyszenie Unii Miasteczek Polskich.

Związki i stowarzyszenia

 

  • Ochotnicza Straż Pożarna w Pakości,
  • Fundacja Kalwaria Pakoska,
  • Stowarzyszenie Rozwoju Sołectwa Wielowieś w gminie Pakość,
  • Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Łącko,
  • Koło Łowieckie Nr 65 "Nadnoteckie" w Pakości,
  • Koło Łowieckie "im dr Jana Oseta" w Łącku,
  • Koło Gospodyń Wiejskich w Łącku, Wielowsi i Jankowie,
  • Obywatelskie Stowarzyszenie Pakość dla Pokoleń.
Dzień Strażaka 2024

Jednostki pomocnicze

 

  • Sołectwo Dziarnowo
  • Sołectwo Gorzany-Giebnia-Węgierce
  • Sołectwo Jankowo
  • Sołectwo Kościelec
  • Sołectwo Ludkowo-Mielno-Wojdal
  • Sołectwo Ludwiniec
  • Sołectwo Łącko
  • Sołectwo Radłowo
  • Sołectwo Rybitwy
  • Sołectwo Rycerzewko
  • Sołectwo Rycerzewo
  • Sołectwo Wielowieś

Jednostki organizacyjne

 

  • Centrum Usług Wspólnych Gminy Pakość,
  • Ośrodek Pomocy Społecznej,
  • Ośrodek Kultury i Turystyki,
  • Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości,
  • Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu,
  • Szkoła Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego Pakości,
  • Przedszkole Miejskie w Pakości,
  • Biblioteka Publiczna w Pakości.

 

I Sesja Rady Miejskiej w Pakości kadencji 2024-2029

Rada Miejska w Pakości

 

W wyniku wyborów samorządowych przeprowadzonych w 2024 roku, wyłoniono także skład nowej Rady Miejskiej w Pakości na kadencję 2024–2029. W dniu 6 maja 2024 roku odbyła się I sesja nowo wybranej Rady, która zainaugurowała rozpoczęcie nowej kadencji organów samorządowych Gminy Pakość. W sesji inauguracyjnej radni odebrali zaświadczenia o wyborze i złożyli uroczyste ślubowanie, zobowiązując się do działania na rzecz dobra wspólnego mieszkańców Gminy Pakość oraz przestrzegania Konstytucji i prawa Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Skład Rady Miejskiej

 

Prezydium

  • Franciszek Kochanowski - Przewodniczący Rady Miejskiej,
  • Monika Pas - Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej,
  • Mariusz Lewandowski - Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej.

 

Radni

  • Barbara Białecka,
  • Joanna Błaszak,
  • Marta Hankiewicz,
  • Honorata Izabela Holas,
  • Jerzy Józef Joachimiak,
  • Adam Andrzej Kędzierski,
  • Damian Andrzej Kurek,
  • Anna Murawiak – Dutka,
  • Michał Nadolski,
  • Renata Małgorzata Proskura,
  • Małgorzata Toda,
  • Michał Woźniak.

 

 

Komisje Rady Miejskiej

  • Komisja Rewizyjna,
  • Komisja Skarg, Wniosków i Petycji,
  • Komisja ds. Finansów, Rozwoju i Bezpieczeństwa,
  • Komisja Oświaty, Kultury i Sportu,
  • Komisja Spraw Społecznych, Zdrowia i Rolnictwa.

W wyniku wyborów samorządowych przeprowadzonych w 2024 roku doszło do istotnych zmian we władzach lokalnych Gminy. Już w I turze wyborów kandydujący na urząd Burmistrza Michał Siembab uzyskał wynik na poziomie 59,46 % głosów i zastąpił na tym stanowisku dotychczasowego włodarza Zygmunta Gronia. I Sesja Rady Miejskiej w Pakości inaugurująca nową kadencję w latach 2024-2029 odbyła się 6 maja 2024 roku, podczas której nowo wybrani Radni Miejscy oraz Burmistrz złożyli uroczyste ślubowanie.

 

Zmiany kadrowe objęły nie tylko funkcję Burmistrza. Wraz z rozpoczęciem nowej kadencji powołany został również nowy Zastępca Burmistrza Radosław Siekierka. Nowe kierownictwo rozpoczęło realizację powierzonych zadań, obejmujących zarówno bieżące funkcjonowanie administracji miejskiej, jak i wdrażanie nowych kierunków rozwoju Pakości zgodnych z programem wyborczym nowego Burmistrza.

 

 

Podział zadań i kompetencji poszczególnych członków kierownictwa Gminy pełniących kontrolę i nadzór nad działaniami następujących referatów, stanowisk i komórek organizacyjnych przedstawia się następująco:

 

     

Burmistrz Pakości

 

 

 

Zastępca Burmistrza

Skarbnik Gminy

Sekretarz Gminy

Urząd Stanu Cywilnego

Samodzielne Stanowisko ds. Kadr

Samodzielne Stanowisko ds. Ekonomii Społecznej

 

 

 

     

Zastępca Burmistrza

 

 

 

Referat Spraw Obywatelskich, Zdrowia
i Sportu

Samodzielne Stanowisko ds. Rozwoju
i Promocji Gminy

Samodzielne Stanowisko ds. Obrony Cywilnej
i Zarządzania Kryzysowego

 

     

Sekretarz Gminy

 

 

 

Referat Komunalno-Inwestycyjny, Rozwoju i Ochrony Środowiska

Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych

Zespół ds. Obsługi Urzędu

Biuro Rady Miejskiej

 

     

Skarbnik Gminy

 

 

 

Referat Budżetowo-Finansowy

 

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

Administracja samorządowa

Gmina Pakość

Zadzwoń do nas

+ 48 52 566 50 24

Napisz do nas

um@pakosc.pl

Zobacz więcej 

 

OKiT

 

PUG

 

OPS

 

OSP